FAQ

  • Najčešća pitanja

    • Što je Pickbox NOW?

      Pickbox NOW je pretplata na videoteku sa serijama i filmovima na zahtjev. Na našoj usluzi nećete pronaći kanale i njihove TV rasporede (npr. Pickbox TV kanal), već sve iz naše ponude. Sve gledate bez reklama, bilo kada na vašim uređajima ili odabranim telekom operaterima.

    • Kako aktivirati Pickbox NOW?

      Pickbox NOW online pretplatu na videoteku možete aktivirati nakon registracije na www.pickboxnow.com. Plaćanje je moguće karticom ili PayPalom, a mjesečna pretplata je 29 kuna. Pretplata se automatski obnavlja sve dok ju ne otkažete.

       

      Također, aktivacija usluge Pickbox NOW moguća je putem odabranih telekom operatera, ili putem Pickbox NOW bona od 1, 6 i 12 mjeseci kojeg možete kupiti u svim poslovnicama Hrvatske pošte.

    • Na kojim je telekomima Pickbox NOW dostupan u Hrvatskoj?

      • A1 - Pickbox NOW paket aktivirajte u sklopu A1 televizije. Saznajte više
      • Iskon.tv - Uz aktivaciju Pickbox NOW paketa dobivaš i automatsku snimalicu koja sav sadržaj snima 7 dana unazad na kanalu Pickbox TV. Saznajte više
      • Hrvatski Telekom - Pickbox NOW videopaket na pretplatu možete gledati preko MAXtv-a ili MAXtv To Go aplikacija. Saznajte više
      • Simpa - Pickbox NOW videopaket na pretplatu dostupan je putem MAXtv To Go aplikacija. Saznajte više

    • Koja je cijena usluge Pickbox NOW?

      Cijena za gledanje preko vaših uređaja je 29 kuna mjesečno, gledate sve naše serije i filmove iz ponude. Sve ostale pakete pogledajte ovdje. Cijena preko telekom operatera je također 29 kuna, ali postoji mogućnost da je Pickbox NOW već uključen u pakete vašeg telekom operatera.

    • Na kojim uređajima mogu gledati Pickbox NOW?

      Nakon što ste uslugu aktivirali na www.pickboxnow.com, sve serije i filmove gledajte na:

      • www.pickboxnow.com (računalo i mobitel)
      • Android i iOS mobilnim uređajima
      • Android TV
      • Samsung Tizen (proizvedeni 2018-2020)
      • LG webOS (web0S 4.0 i više)
      • Google Chromecast

      Ako ste uslugu aktivirali preko telekom operatera:

      • njihov set top box (npr. MAXtv)
      • njihove aplikacije (npr. MAXtv To Go)

    • Kako dijeliti korisnički račun s drugima?

      Pickbox NOW online pretplata na videoteku podržava više prijava na isti korisnički račun, tako da jedan račun (i njegove troškove) možete dijeliti s kime želite. Serije i filmove možete istovremeno gledati na dva ili tri uređaja (ovisno o paketu koji ste aktivirali).

    • Mogu li se serije i filmovi gledati bez internetske veze?

      Pickbox NOW aplikacija za mobilne uređaje podržava offline gledanje, a smanjuje potrošnju GB-a na vašem mobilnom uređaju. Pored svake epizode nalazi se mogućnost "preuzimanja" sadržaja. Nakon što se sadržaj preuzme, potražite ih unutar Menija > Moja preuzimanja unutar vaše mobilne aplikacije. Ova mogućnost je dostupna samo na Pickbox NOW mobilnim aplikacijama.

    • Kako namjestiti titlove?

      Ne morate namještati titlove. Sve serije i filmovi na Pickbox NOW dolaze s profesionalno prevedenim titlovima koji će se automatski pojaviti.

    • Kako aktivirati bon?

      Aktivacijski kod se upisuje prije odabira paketa na www.pickboxnow.com u polje "Imam bon". Bon omogućuje gledanje na www.pickboxnow.com i našim aplikacijama, ali ne i na uređajima telekom operatera.

    • Kako iskoristiti popust?

      Kod za popust upisuje se nakon odabira paketa na www.pickboxnow.com, u polje "Imam kod za popust".

  • Rješavanje problema

    • Imam tehničkih problema s gledanjem sadržaja. Kako ga riješiti?

      Provjerite verziju internetskog preglednika ako gledate na računalu, odnosno verziju softvera i aplikacije ako gledate preko naše mobilne ili Smart TV aplikacije. Savjet je da uvijek sve imate ažurirano.

    • Imam sve ažurirano, ali ne mogu gledati sadržaj. Što da radim?

      Reinstalacija Pickbox NOW aplikacije vam može pomoći u slučaju mobilnih i Smart TV uređaja. Što se tiče internetskih preglednika, pokušajte se odjaviti pa prijaviti na www.pickboxnow.com ili obrisati cache internetskog preglednika.

    • Kako promijeniti lozinku?

      Lozinku možete promijeniti na www.pickboxnow.com preko računala ili mobilnih uređaja. Kliknite na Prijava pa Zaboravili ste lozinku? i promijenite ju na linku koji će vam stići e-mailom.
      Ako ste Pickbox NOW aktivirali preko telekom operatera, svakako se javite njihovoj korisničkoj podršci.

    • Ne mogu pronaći Pickbox NOW na Smart TV-u. Što da radim?

      Za gledanje na Android TV-u, pronađite našu aplikaciju u Google Play Storeu.

      Za gledanje na Samsung Tizen (proizvedeni 2018-2020) Smart TV-u, pronađite našu aplikaciju u služenom storeu Samsunga.

      Za gledanje na LG webOS (4.0 i više) Smart TV-u, pronađite našu aplikaciju u služenom storeu LG-a.

      *Napomena, Pickbox NOW nije moguće gledati preko internetskog preglednika na Smart TV uređaju.

    • Kako povezati Pickbox NOW putem Google Chromecasta?

      Za postavljanje Google Chromecasta, pratite službene postavke Googlea. Nakon uspješnog postavljanja, na našoj iOS ili Android mobilnoj aplikaciji pronaći ćete ikonicu u gornjem desnom kutu koju trebate kliknuti kako biste sadržaj "prebacili" na Smart TV.

    • U kojim državama mogu gledati Pickbox NOW?

      Aktivacijom Pickbox NOW online pretplate na videoteku na www.pickboxnow.com u Hrvatskoj, možete gledati u zemljama koje su članice Europske unije, Srbiji, BiH, Crnoj Gori i Sj. Makedoniji.

    • Kako mogu vidjeti koje serije i filmove nudi Pickbox NOW?

      Sve serije i filmove iz ponude videoteke možete pronaći na www.pickboxnow.com. Za gledanje je potrebna aktivacija.

    • Što da radim ako nemam više GB-a na mobitelu ili kućnom internetu?

      Provjerite uvjete dogovorene s vašim operaterom. U međuvremenu, gledajte putem Wi-Fi veze koja nema ograničenja za potrošnju.

    • Kome se obratiti za više pitanja?

      Slobodno nam pišite na info@pickbox.tv ili Facebook i Instagram.