FAQ

  • Najčešća pitanja

    • Što je Pickbox NOW?

      Pickbox NOW je streaming servis sa serijama i filmovima na zahtjev. Na našoj usluzi nećete pronaći kanale i njihove TV rasporede (npr. Pickbox TV kanal), već sve iz naše ponude. Sve gledate bez reklama, bilo kada na vašim uređajima ili odabranim telekom operaterima.

    • Kako aktivirati Pickbox NOW?

      Pickbox NOW streaming servis možete aktivirati nakon registracije na www.pickboxnow.com. Plaćanje je moguće karticom ili PayPalom, a mjesečna pretplata je 3,85 €. Pretplata se automatski obnavlja sve dok ju ne otkažete.   Također, aktivacija usluge Pickbox NOW moguća je putem odabranih telekom operatera, ili putem Pickbox NOW bona od 1, 6 i 12 mjeseci koji možete zatražiti na blagajni u svim poslovnicama Hrvatske pošte.

    • Na kojim je telekomima Pickbox NOW dostupan u Hrvatskoj?

      • A1 - Pickbox NOW paket aktivirajte u sklopu A1 televizije. Saznajte više
      • Iskon.tv - Uz aktivaciju Pickbox NOW paketa dobivaš i automatsku snimalicu koja sav sadržaj snima 7 dana unazad na kanalu Pickbox TV. Saznajte više
      • MAXtv - Pickbox NOW videopaket na pretplatu možete gledati preko MAXtv-a ili MAXtv To Go aplikacija. Saznajte više
      • Simpa - Pickbox NOW videopaket na pretplatu dostupan je putem MAXtv To Go aplikacija. Saznajte više
      • Telemach - Pickbox NOW je videopaket na pretplatu čiji se kompletan sadržaj može pronaći unutar TV menija pod "Video klub". Saznaj više

    • Koja je cijena usluge Pickbox NOW?

      Cijena za gledanje preko vaših uređaja je 3,85 €  mjesečno, gledate sve naše serije i filmove iz ponude. Sve ostale pakete pogledajte ovdje. Cijena preko telekom operatera je također 3,85 € mjesečno, ali postoji mogućnost da je Pickbox NOW već uključen u pakete vašeg telekom operatera.

    • Na kojim uređajima mogu gledati Pickbox NOW?

      Nakon što ste uslugu aktivirali na www.pickboxnow.com, sve serije i filmove gledajte na:

      • www.pickboxnow.com (računalo i mobitel)
      • Android i iOS mobilnim uređajima
      • Android TV
      • Samsung Tizen (proizvedeni 2019-2023)
      • LG webOS (web0S 4.0 i više)
      • Google Chromecast

      Ako ste uslugu aktivirali preko telekom operatera:

      • njihov set top box (npr. MAXtv)
      • njihove aplikacije (npr. MAXtv To Go)

    • Kako dijeliti korisnički račun s drugima?

      Pickbox NOW streaming servis podržava više prijava na isti korisnički račun, tako da jedan račun (i njegove troškove) možete dijeliti s kime želite. Serije i filmove možete istovremeno gledati na dva, tri ili četiri uređaja (ovisno o paketu koji ste aktivirali).

    • Mogu li se serije i filmovi gledati bez internetske veze?

      Pickbox NOW aplikacija za mobilne uređaje podržava offline gledanje, a smanjuje potrošnju GB-a na vašem mobilnom uređaju. Pored svake epizode nalazi se mogućnost "preuzimanja" sadržaja. Nakon što se sadržaj preuzme, potražite ih unutar Menija > Moja preuzimanja unutar vaše mobilne aplikacije. Ova mogućnost je dostupna samo na Pickbox NOW mobilnim aplikacijama.

    • Kako namjestiti titlove?

      Ne morate namještati titlove. Sve serije i filmovi na Pickbox NOW dolaze s profesionalno prevedenim titlovima koji će se automatski pojaviti.

    • Kako aktivirati bon?

      Aktivacijski kod se upisuje prije odabira paketa na www.pickboxnow.com u polje "BON". Bon omogućuje gledanje na www.pickboxnow.com i našim aplikacijama, ali ne i na uređajima telekom operatera.

    • Kako iskoristiti popust?

      Kod za popust upisuje se nakon odabira paketa na www.pickboxnow.com, u polje "Imam kod za popust".

  • Rješavanje problema

    • Imam tehničkih problema s gledanjem sadržaja. Kako ga riješiti?

      Provjerite verziju internetskog preglednika ako gledate na računalu, odnosno verziju softvera i aplikacije ako gledate preko naše mobilne ili Smart TV aplikacije. Savjet je da uvijek sve imate ažurirano.

    • Imam sve ažurirano, ali ne mogu gledati sadržaj. Što da radim?

      Reinstalacija Pickbox NOW aplikacije vam može pomoći u slučaju mobilnih i Smart TV uređaja. Što se tiče internetskih preglednika, pokušajte se odjaviti pa prijaviti na www.pickboxnow.com ili obrisati cache internetskog preglednika.

    • Kako promijeniti lozinku?

      Lozinku možete promijeniti na www.pickboxnow.com preko računala ili mobilnih uređaja. Kliknite na Prijava pa Zaboravili ste lozinku? i promijenite ju na linku koji će vam stići e-mailom.
      Ako ste Pickbox NOW aktivirali preko telekom operatera, svakako se javite njihovoj korisničkoj podršci.

    • Ne mogu pronaći Pickbox NOW na Smart TV-u. Što da radim?

      Za gledanje na Android TV-u, pronađite našu aplikaciju u Google Play Storeu.

      Za gledanje na Samsung Tizen (proizvedeni 2019-2023) Smart TV-u, pronađite našu aplikaciju u služenom storeu Samsunga.

      Za gledanje na LG webOS (4.0 i više) Smart TV-u, pronađite našu aplikaciju u služenom storeu LG-a.

      *Napomena, Pickbox NOW nije moguće gledati preko internetskog preglednika na Smart TV uređaju.

    • Kako povezati Pickbox NOW putem Google Chromecasta?

      Za postavljanje Google Chromecasta, pratite službene postavke Googlea. Nakon uspješnog postavljanja, na našoj iOS ili Android mobilnoj aplikaciji pronaći ćete ikonicu u gornjem desnom kutu koju trebate kliknuti kako biste sadržaj "prebacili" na Smart TV.

    • U kojim državama mogu gledati Pickbox NOW?

      Aktivacijom Pickbox NOW streaming usluge na www.pickboxnow.com u Hrvatskoj, možete gledati u zemljama koje su članice Europske unije, Srbiji, BiH, Crnoj Gori i Sj. Makedoniji.

    • Kako mogu vidjeti koje serije i filmove nudi Pickbox NOW?

      Sve serije i filmove iz ponude videoteke možete pronaći na www.pickboxnow.com. Za gledanje je potrebna aktivacija.

    • Što da radim ako nemam više GB-a na mobitelu ili kućnom internetu?

      Provjerite uvjete dogovorene s vašim operaterom. U međuvremenu, gledajte putem Wi-Fi veze koja nema ograničenja za potrošnju.

    • Kome se obratiti za više pitanja?

      Slobodno nam pišite na info@pickboxnow.com ili Facebook i Instagram.