Česta pitanja

  • Najčešća pitanja

    • Koja je brzina internetske veze potrebna za gledanje Pickboxa?

      Da biste neometano gledali Pickbox, potrebna je veza minimalne brzine 2 Mbps po aktivnom uređaju.

    • Mogu li svoj korisnički račun dijeliti s drugima?

      Pickbox podržava više prijava na isti korisnički račun, tako da jedan račun (i njegove troškove) možete dijeliti s kime želite. Uslugu ćete istovremeno moći gledati na dva ili tri uređaja (ovisno o paketu koji ste aktivirali).

    • Platio sam uslugu, ali ne mogu gledati Pickbox? Kako riješiti problem?

      Prijavite problem na info@pickbox.tv s opisanom poteškoćom, a mi ćemo je pokušati riješiti u što kraćem roku.

    • Na kojim uređajima mogu gledati Pickbox?

      Pickbox možete gledati na računalu, Android i iOS mobilnim uređajima te Android Smart televizorima. Ako imate neki drugi model televizora, Pickbox možete gledati putem Chromecast uređaja.

    • Kako promijeniti lozinku?

      Lozinku možete promijeniti na www.pickbox.tv preko računala ili mobilnih uređaja. Kliknite na Prijava pa Zaboravili ste lozinku? i promijenite ju na linku koji će vam stići e-mailom.

    • Kako besplatno gledati Pickbox?

      Pickbox svim novim korisnicima poklanja mjesec dana besplatnog korištenja usluge! Nakon što se registrirate i unesete podatke za plaćanje, sve sadržaje iz ponude možete besplatno gledati idućih mjesec dana. Uslugu možete otkazati u bilo kojem trenutku, no ako to ne učinite ona će se automatski aktivirati nakon besplatnog perioda.

    • Kako aktivirati Pickbox?

      Pickbox kao samostalnu uslugu možete aktivirati prijavom na www.pickbox.tv  putem računala ili mobilnih uređaja. Također, aktivacija Pickboxa moguća je putem Hrvatskog Telekoma i putem telekoma u Srbiji, Sloveniji, Makedoniji, Bosni i Hercegovini te Crnoj Gori.

  • O Pickboxu

    • Zašto je Pickbox jedinstven na tržištu?

      Sve serije i filmovi na Pickboxu mogu se gledati s profesionalno prevedenim titlovima na hrvatskom, srpskom slovenskom ili makedonskom. Određeni Disney animirani crtići sinkronizirani su na vaš jezik. Usluga nema ugovornu obvezu i možete ju otkazati kad poželite, a svoj korisnički račun možete dijeliti s više osoba i gledati na više uređaja istovremeno!

    • Što je Pickbox?

      Pickbox je streaming videoteka na zahtjev koju možete gledati neograničeno bilo gdje i bilo kada. U ponudi se nalazi nekoliko tisuća sati premijera, hit-serija, filmskih klasika i Disney animiranih crtića.

    • Kako se odjaviti s Pickbox newsletter liste?

      Odjavu s Pickbox newsletter liste možete napraviti na dnu bilo kojeg newslettera kojeg dobijete, klikom na link Odjavi ili se javite na info@pickbox.tv kako bismo mi to učinili za vas.

    • Kako se prijaviti na Pickbox newsletter listu?

      Prilikom registracije na Pickbox potrebno je odobriti slanje promotivnih obavijesti na vašu e-mail adresu.

    • U kojim državama je moguće gledati Pickbox?

      Uslugu možete koristiti na području Hrvatske, Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Crne Gore.

  • Registracija i Aktivacija

    • Koji su načini plaćanja?

      Pickbox možeš aktivirati kartičnom uplatom ili uplatom preko PayPala.

    • Moram li potpisati ugovornu obvezu?

      Nipošto. Pickbox nema nikakvu ugovornu obvezu te uslugu možete prekinuti kada god poželite.

    • Koji su Pickbox paketi i cijene?

      Pickbox je vrlo fleksibilan i nudi vam tri paketa: OSNOVNI (49 kn/mj) Pretplata će se samostalno obnavljati svaki mjesec. Možete ju deaktivirati kad god poželite. POPULARNI (258 kn/6 mj) Pogodnost: Štedite 35 kuna Pretplata će se samostalno obnavljati svakih 6 mjeseci. Možete ju deaktivirat kad god poželite. NAJBOLJI (469 kn/12 mj) Pogodnost: Štedite 120 kuna i u mogućnosti ste gledati na 3 uređaja istovremeno Pretplata se neće samostalno obnavljati već ju je nakon isteka potrebno samostalno obnoviti.

    • Kako aktivirati Pickbox?

      Pickbox kao samostalnu uslugu možete aktivirati prijavom na www.pickbox.tv  putem računala ili mobilnih uređaja. Također, aktivacija Pickboxa moguća je putem Hrvatskog Telekoma i putem telekoma u Srbiji, Sloveniji, Makedoniji, Bosni i Hercegovini te Crnoj Gori.

    • Postoji li besplatan period korištenja Pickboxa?

      Prvi mjesec je besplatan za sve nove korisnike. Uslugu možete otkazati u bilo kojem trenutku, no ako to ne učinite ona će se automatski aktivirati nakon besplatnog perioda po cijeni od 49 kn/mj.

    • Kako se registrirati?

      Registraciju napravite preko računala ili mobilnih uređaja na www.pickbox.tv. Kreirajte svoj Pickbox račun svojim e-mailom i lozinkom.

    • Moja uplata nije bila uspješna. Što mogu napraviti?

      Svakako provjerite imate li dovoljno sredstava na kartici ili PayPal računu. Ukoliko vam je potrebna pomoć oko aktivacije slobodno nam se javite na info@pickbox.tv

    • Mogu li ostvariti popust prilikom aktivacije?

      Pickbox kroz razne promocije daruje popust na svoje pakete. Ukoliko ste dobili Pickbox popust, pri aktivaciji u polje predviđeno za upis popusta, upišite svoj kod za popust. Popust će se automatski obračunati, a vi možete nastaviti s kupnjom.

  • Serije i filmovi

    • Mogu li predložiti sadržaj koji bi htio gledati na Pickboxu?

      Apsolutno. Svaki prijedlog je dobrodošao, a mi ćemo se svakako potruditi omogućiti vam isti ili sličan sadržaj u daljnjem proširenju ponude.

    • Moja serija ili film više nije u Pickbox ponudi. Zašto se to dogodilo?

      Sve serije i filmove Pickbox kupuje na određeno vremensko razdoblje, tako da će svaki mjesec stizati novi, ali i odlaziti neki drugi sadržaj. Unutar tog vremenskog razdoblja, Pickbox ima pravo prikazivati određeni sadržaj, no kada to razdoblje istekne, sadržaj moramo maknuti iz ponude. Ne brinite, određeni sadržaj često znamo ponovno staviti u ponudu.

    • Koja je kvaliteta videa na Pickboxu?

      Pickbox nudi HD kvalitetu videa, ali će kvalitetu prilagoditi brzini vaše internetske veze i uređaja na kojemu gledate.

    • Mogu li promijeniti jezik titlova?

      Jezik titlova, ali i aplikacije možete promijeniti u postavkama, u gornjem desnom kutu aplikacije ili za  vrijeme gledanja sadržaja kliknite na ikonu u donjem desnom kutu videa i odaberite jezik titlova. Birajte između hrvatskog, srpskog, slovenskog i makedonskog.

    • Koliko često stižu nove serije i filmovi u ponudu?

      Novi naslovi na Pickbox stižu svaki mjesec. Sve serije i filmove Pickbox kupuje na određeno vremensko razdoblje, tako da će svaki mjesec stizati novi, ali i odlaziti neki drugi sadržaj.

    • Kako mogu vidjeti koje serije i filmove nudi Pickbox?

      Besplatnom registracijom na www.pickbox.tv dobivate pristup dostupnom Pickbox sadržaju. Izdvojene serije i filmove možete pogledati na www.pickbox.hr

  • Pickbox na desktop aplikaciji

    • Imam tehnički problem na računalu. Kako ga riješiti?

      Preporučujemo da Pickbox gledate u Google Chrome pregledniku. Ako i kod gledanja Pickboxa u Chromeu imate poteškoća, svakako svoj problem prijavite na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kojem se ona javlja, verzijom aplikacije i operativnog sustava te internet preglednika i njegove verzije kako bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća kod gledanja.

    • Trebam li instalirati neki program za gledanje Pickboxa?

      Nije potrebno instalirati nikakav dodatni program za gledanje Pickboxa. Sadržaj se pokreće na internetskoj stranici www.pickbox.tv ili putem Pickbox tv aplikacija. Za gledanje sadržaja potrebno je imati aktivni Pickbox račun.

    • Zašto ne mogu gledati Pickbox na www.pickbox.tv preko mobilnog uređaja?

      Za gledanje preko mobilnih uređaja potrebno je skinuti Pickbox tv aplikaciju. Mobilna web stranica www.pickbox.tv potrebna vam je samo za aktivaciju Pickboxa.

    • Kako gledati Pickbox preko desktop aplikacije na televizoru?

      Potrebno je prijaviti se putem internetskog preglednika na www.pickbox.tv te unesete svoje korisničke podatke. Računalo spojite HDMI kabelom na TV kako bi se prenijela slika ili koristite Google Chromecast. Direktno gledanje na TV-u putem internetskog preglednika nije moguće.

    • Koji su podržani internet preglednici?

      Pickbox možete gledati na PC-u i MAC-u. Preporučujemo gledanje putem Google Chromea. Ostali podržani preglednici su: Mozilla Firefox, Microsoft Edge (samo Microsoft Windows), Apple Safari (samo Apple MacOS) i Internet Explorer. Postoji mogućnost da usluga radi i na ostalim preglednicima, ali oni nisu službeno podržani.

    • Koji su podržani operativni sustavi?

      Gledanje Pickboxa moguće je na stolnim i prijenosnim računalima, na kojima je instaliran operativni sustav: Microsoft Windows 7 ili noviji, Apple MacOS (prethodno poznat kao OSX) Snow Leopard ili noviji te Linux.

  • Pickbox na mobilnim aplikacijama

    • Imam tehnički problem na Android uređaju. Kako ga riješiti?

      Za gledanje Pickboxa na Android pametnom telefonu ili tabletu, potrebno je imati najmanje 5.1.1 verziju Androida te najnoviju verziju Pickbox aplikacije i stabilnu internetsku vezu od minimalno 2 Mbps. Ako zadovoljavate sve uvjete, a Pickbox i dalje ne možete gledati, svakako svoj problem prijavite info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kojem se ona javlja, verzijom aplikacije i verzijom Androida kako bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća kod gledanja.

    • Imam tehnički problem na iPadu/iPhoneu. Kako ga riješiti?

      Za gledanje Pickboxa na iPhoneu ili iPadu potrebno je imati najmanje 10.0 verziju iOS-a te najnoviju verziju Pickbox aplikacije i stabilnu internetsku vezu od minimalno 2 Mbps. Ako zadovoljavate sve uvjete, a Pickbox i dalje ne možete gledati, svakako svoj problem prijavite na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kojem se ona javlja, verzijom aplikacije i verzijom iOS-a kako bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća kod gledanja.

    • Mogu li preuzeti serije i filmove iz Pickbox ponude?

      Pickbox nema mogućnost preuzimanja sadržaja. Sav sadržaj dostupan je za neograničeno online gledanje putem željenog uređaja, a potrebno je imati aktivan korisnički račun.

    • Koristim 3G/4G konekciju za gledanje sadržaja. Trošim li podatkovni promet?

      Pickbox tv mobilna aplikacija može se koristiti na Wi-Fi i mobilnoj (3G/4G) konekciji. Svakako uzmite u obzir da će se korištenje Pickbox tv aplikacije na mobilnoj mreži naplatiti prema cijenama koje imate dogovorene kod vašeg mobilnog operatera.

    • Mogu li koristiti Chromecast za gledanje Pickboxa?

      Pickbox možete preko Chromecasta povezati sa svojim televizorom te na taj način gledati sve sadržaje.

    • Na kojim je mobilnim uređajima dostupan Pickbox?

      Pickbox je dostupan na iOS i Android tabletima i pametnim telefonima.

  • Pickbox na Smart televizorima

    • Na kojim Android televizorima mogu gledati Pickbox?

      Ukoliko vaš televizor koristi Android kao svoj operativni sustav, Pickbox tv aplikaciju pronaći ćete u Google Play Storeu. Najpoznatiji marke televizora koje koriste Android TV operativni sustav su Sony i Phillips.

    • Na kojim LG Smart televizorima mogu gledati Pickbox

      Pickbox trenutno nije dostupan na LG Smart televizorima. Kontinuirano radimo na razvoju novih funkcionalnosti usluge i nadamo se kako ćemo uskoro uvrstiti dostupnost i na toj platformi.

    • Na kojim Samsung Smart televizorima mogu gledati Pickbox?

      Pickbox trenutno nije dostupan na Samsung Smart televizorima. Kontinuirano radimo na razvoju novih funkcionalnosti usluge i nadamo se kako ćemo uskoro uvrstiti dostupnost i na toj platformi.

    • Kako mogu preuzeti aplikaciju na Smart televizoru?

      Pickbox tv aplikaciju moguće je pronaći i skinuti u trgovini aplikacija na vašem Smart televizoru.

    • Kako se mogu registrirati i aktivirati uslugu putem Smart televizora?

      Registraciju i aktivaciju potrebno je napraviti na www.pickbox.tv preko računala ili mobilnih uređaja. Nakon aktivacije potrebno je prijaviti se u Pickbox tv aplikaciju na svom Smart televizoru.

    • Kako promijeniti lozinku putem Smart televizora?

      Lozinku je potrebno promijeniti na www.pickbox.tv preko računala ili mobilnih uređaja.

    • Imam tehnički problem na Android televizoru. Kako ga riješiti?

      Svakako provjerite brzinu internetske veze. Svoj problem prijavite na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, vrstom Android Smart televizora na kojem se ona javlja, verzijom Pickbox tv aplikacije koju koristite i verzijom Android operativnog uređaja kako bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća kod gledanja.

  • Pickbox na telekom operaterima

    • Na kojim je telekomima Pickbox dostupan u Hrvatskoj?

      • Hrvatski Telekom | Pickbox Videopaket na zahtjev dostupan je putem MAXtv-a i MAXtv To Go aplikacija. Aktivirajte ga putem MAXtv sučelja ili pozivom na broj.
      • Simpa | Pickbox Videopaket na zahtjev dostupan je putem MAXtv To Go aplikacija. Za prijavu u aplikaciju, otvorite svoj Telekom ID na Simpa web stranici.
      Za dodatne informacije i aktivaciju kontaktirajte Hrvatski Telekom.

    • U kojim je državama Pickbox dostupan putem telekoma?

      U Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Crnoj Gori, Sloveniji i Makedoniji.

-->